طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

پیوندها
  • طراحی بنر
  • طراحی بنر آنلاین
  • طراحی بنر ارزان
  • طراحی بنر حرفه ای
  • طراحی بنر تبلیغاتی
  • بنر
  • طراحی بنر
  • طراحی بنر آنلاین
  • طراحی بنر ارزان
  • طراحی بنر حرفه ای
  • طراحی بنر تبلیغاتی
  • بنر
  • طراحی لوگو
  • طراحی آرم
  • طراحی آرم شرکت
  • طراحی لوگو حرفه ای
  • طراحی لوگو
  • طراحی آرم
  • طراحی آرم شرکت
  • طراحی لوگو حرفه ای
  • طراحی کاور
  • طراحی کاور آهنگ
  • کاور آهنگ
  • طراحی کاور رپ
  • طراحی کاور
  • طراحی کاور آهنگ
  • کاور آهنگ
  • طراحی کاور رپ
  • طراحی هدر سایت
  • هدر سایت
  • طراحی هدر
  • طراحی بنر گیف
  • بنر گیف
  • خرید آپارتمان در کرج
  • خرید آپارتمان در تهران
  • فروش زمین
  • فروش زمین کرج
  • Tasarım
  • kartvizit tasarımı
  • logo tasarımı
  • grafik tasarım
  • Afiş tasarımı
  • ابزار گرافیک
  • سایت گرافیک
  • تعرفه طراحی بنر
  • تعرفه طراحی لوگو
  • تعرفه طراحی بنر
  • تعرفه طراحی لوگو
  • قیمت طراحی بنر
  • تعرفه طراحی لوگو 97
  • طراحی کارت ویزیت
  • چاپ کارت ویزیت
  • طرح لایه باز کارت ویزیت
  • کارت ویزیت لایه باز
  • کارت ویزیت psd
  • کارت ویزیت عکاسی لایه باز
  • کارت ویزیت عکاسی psd
  • کارت ویزیت آتلیه لایه باز
  • طراحی موشن گرافیک
  • تولید موشن گرافیک
  • ساخت موشن گرافیک
  • کارت ویزیت بیمه
  • طرح لایه باز کارت ویزیت بیمه
  • کارت ویزیت بیمه لایه باز
  • کارت ویزیت شخصی لایه باز
  • کارت ویزیت شخصی psd
  • نمونه کارت ویزیت شخصی ایرانی
  • کارت ویزیت شخصی شیک
  • فایل لایه باز کارت ویزیت شخصی
  • کارت ویزیت شخصی گرافیست
  • کارت ویزیت املاک لایه باز
  • کارت ویزیت املاک psd
  • کارت ویزیت مشاور املاک psd
  • کارت ویزیت املاک خارجی
  • نمونه کارت ویزیت املاک مسکن
  • کارت ویزیت مشاور املاک لایه باز
  • انواع کارت ویزیت آرایشگاه مردانه
  • دانلود رایگان کارت ویزیت لایه باز آرایشگاه مردانه
  • طرح کارت ویزیت پیرایش مردانه
  • عکس کارت ویزیت آرایشگاه مردانه
  • کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز
  • کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی
  • کارت ویزیت آرایشگاه زنانه psd
  • نمونه طراحی کارت ویزیت آرایشگاه زنانه
  • آموزش طراحی لوگو
  • کتاب آموزش طراحی لوگو
  • فیلم آموزش طراحی لوگو
  • آموزش طراحی بنر
  • آموزش طراحی بنر برای چاپ
  • آموزش طراحی بنر چاپی در فتوشاپ
  • psd kartvizit
  • vektörel kartvizit psd
  • psd kartvizit örnekleri
  • hazır kartvizit tasarımları
  • fotoğrafçı kartvizit
  • fotoğrafçı kartvizitleri vektörel
  • fotoğrafçı kartvizit örnekleri psd
  • fotoğrafçı kartvizit psd
  • fotoğrafçı kartvizit örnekleri
  • psd mağaza
  • vektör mağaza
  • tasarım mağazası
  • blog benim tasarımcı
  • blog tasarımcı
  • وبلاگ رضاگراف
  • مقالات گرافیک
  • آموزش گرافیک
  • سایت گرافیک
  • محصولات گرافیکی
  • طرح لایه باز
  • طرح لایه باز
  • کارت ویزیت لایه باز
  • طراحی کارت ویزیت
  • li> li> /li>

    ۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

    • ۰
    • ۰

    هر زمان که کسی درباره تولید و انتشار تبلیغات کلیکی یا از جهتی دیگر میخواهد به کسب در آمد سخن میگوید ،  اولین موردی که به ذهن میاید تبلیغ در سایت گوگل است .در حالی که تمرکز بر روی گوگل کار عاقلانه ای بحساب می آید ، امروزه شبکه های تبلیغات کلیکی زیادی در دنیا وجود دارند که راه را برای ناشران جهانی و کاربران اینترنتی جهت کسب در آمد از نشر آن باز کرده است. امروزه اغلب کاربران اینترنتی برای کسب در آمد به دنبال شبکه تبلیغات کلیکی مختلفی میگردند . حتی گاها برای کسب در آمد بیشتر به ترکیبی از چند شبکه تبلیغات روی آورند .

    در مطلب گذشته درباره ، تبلیغات کلیکی چیست ؟ صحبت کردیم ، در این مطلب به چند شبکه تبلیغات کلیکی که در سال 2016 جزو برترین ها جهانی بوده اند را بررسی و معرفی میکنیم .

    معرفی برترین شبکه تبلیغات کلیکی

    شبکه تبلیغات Adsterra Network :

    Adsterra یکی از سریع ترین شبکه های آگهی رو به رشد است در زمینه تبلیغات کلیکی است ، در حال حاضر توانسته بیش از 10 میلیارد درج آگهی هدفمند در ماه را جذب کند ، آنها به کاربران خود تضمین 100 درصد حمایت از طریق کسب در آمد حاصله از موجودی آگهی خود را داده اند . شبکه تبلیغات Adsterra در بر دارنده ی طیف گسترده ای از فرمت های نمایش آگهی و تمام انداره یا سایز های محبوب برای تمام پلتفورم ها . وب و تلفن همراه ، تبلت ها و …

    شبکه تبلیغات خارجی

    شبکه تبلیغات خارجی

    • رضا فراهانی
    • ۰
    • ۰

    صنعت چاپ به حدی پیشرفت کرده است که پرداختن به ابعاد گسترده آن و صحبت در مورد آن نیازمند اشاره و توضیحات در مورد بخش های بسیاری می باشد . در راستای مقالات طراحی کارت ویزیت که در مورد عوامل متعدد و موثر در طراحی کارت ویزیت صحبت کردیم ، به ویژه باید و نبایدهای طراحی کارت ویزیت ، تاثیر رنگ ها در طراحی کارت ویزیت ، دلیل استفاده از کارت ویزیت در دنیای امروز و … به می تواند به شما کمک زیادی در امر طراحی قبل چاپ کارت ویزیت داشته باشد .

    روش های چاپ کارت ویزیت 

    چاپ کارت ویزیت جدا از جنس های مختلف با کیفیت های گوناگون از دو زاویه می توان به چاپ آن اشاره کرد ، در روش اول چاپ از طریق دستگاه های صنعتی چاپ دیچیتال و در روش دوم که جزو اصلی ترین روش چاپ کارت ویزیت می باشد ، چاپ افست است .

    تفاوت چاپ کارت ویزیت دیجیتال با افست

    تفاوت چاپ کارت ویزیت دیجیتال با افست

    • رضا فراهانی
    • ۰
    • ۰

    CTR چیست

    امروز و در راستای سلسله مقالات شبکه تبلیغات کلیکی ، بیشتر میخواهیم به معقوله و موضوع مهم CTR بپردازیم .

    CTR چیست ؟

    واژه ی ( سی تی آر CTR ) از گذشته دور وقتی تبلیغات به صورت آنلاین به نمایش در آمدند ، چه تبلیغات بنری ، چه متنی و .. به وجود آمد . البته با توجه به الگوریتم های جدید گوگل در بحث سئو این موضوع طی چند سال گذشته نمود بیشتری پیدا کرده و اکثر تبلیغات دهندگان چه در شبکه تبلیغات کلیکی و چه در هر سایت اینترنتی دقت بیشتری بر روی این موضوع دارند و با حساسیت بالاتری به آن توجه می کنند . CTR به نوعی برای ارزیابی و ارزش گذاری کلیک کاربر بر روی تبلیغات در شبکه تبلیغات می باشد و علت دقت بالای تبلیغ دهندگان بروی CTR بررسی دقیق از واکنش کاربر نسبت به بنر تبلیغاتی ، تبلیغ متنی ، جایگاه بنر و … می باشد .

    CTR چیست و کاربرد آن در شبکه تبلیغات

    CTR چیست و کاربرد آن در شبکه تبلیغات

    • رضا فراهانی
    • ۰
    • ۰

    ما در بخش مقالات مربوط به طراحی کاتالوگ و در دو مطلب طراحی بروشور برای شرکت های خدماتی و طراحی بروشور برای شرکت های تولیدی توضیح دادیم کهطراحی تبلیغات چاپی باید با توجه به صنعت و حوزه فعالیت شرکت صورت گیرد. همچنین در مطلب تأثیر رنگها در طراحی کاتالوگ به تناسب بین رنگ های مورد استفاده در طراحی کاتالوگ (و البته طراحی بروشور و طراحی بنر ) با صنایع مختلف پرداختیم. در کنار این مقالات می خواهیم با ذکر چند مثال توضیح دهیم که چگونه باید طراحی کارت ویزیت را با نوع کسب و کار وفق داد.
    اگر به طراحی کارت ویزیت شرکت های تکنولوژی و فناوری دقت کرده باشید، مشاهده می کنید که در اکثر آن ها از ترکیب رنگ های سرد استفاده شده است. همچنین در کارت ویزیت برندهای معروف کیف و کفش و پوشاک(بیشتر مردانه) رنگ مشکی یکی از رنگ های زمینه اصلی کارت ویزیت می باشد.

    طراحی کارت ویزیت با توجه به نوع کسب و کار

    طراحی کارت ویزیت با توجه به نوع کسب و کار

    • رضا فراهانی
    • ۰
    • ۰

    تبلیغات کلیکی چیست ؟ ، تبلیغات کلیکی یا شبکه تبلیغات مجازی که طی سال های گذشته توانسته جایگاه مناسبی در بین کاربران اینترنتی و اغلب مدیران وب سایت پیدا کند . شبکه تبلیغات کلیکی ، از دو جهت بسیار توانسته برای افراد دارای قابلیت کسب در آمد در اینترنت را به سادگی ایجاد کند.

    تبلیغات کلیکی چیست ؟

    شبکه تبلیغات کلیکی یا همان پرداخت به ازای هر کلیک ( PPC )  توسط کاربر گفته می شود که توسط کلیک کاربر بر روی بنر تبلیغاتی ، مبلغی از شرکت تبلیغ دهنده کسر و به حساب نمایش دهنده انتقال داده می شود .

    همانطور که در بالا به آن اشاره شد ، در سیستم نمایش بنر توسط تبلیغات کلیکی یا همان شبکه تبلیغات مجازی از یک سوی توسط تبلیغ دهندگان حمایت میشود و اشخاص و شرکت های بزرگ تجاری برای نمایش طراحی بنر خود به این سیستم روی آورده و سوی دیگر مدیران وب سایت هایی که دارای بازدیدکننده مناسبی هستند به نمایش فرم بنر ها در جایگاه مناسب وب سایت می پردازند .

    تبلیغات کلیکی چیست

    تبلیغات کلیکی چیست

    • رضا فراهانی
    • ۰
    • ۰

    انواع بنر های موجود ، برای اهداف مختلفی که مهم ترین ترین آن ها تبلیغات است ، استفاده میشوند. یکی از عواملی که در تاثیر گذاری بنر ها نقش به سزایی دارد ، نحوه طراحی بنر هاست. این که یک بنر تا چه اندازه خلاقانه باشد و باعث جذب کاربر شود ، بحث مفصلی است که به صورت خلاصه در این مقاله نکات لازم برای ساخت بنر های خلاقانه را ذکر می کنیم.

    نحوه ی ساخت بنر های خلاقانه

    شما به عنوان یک فرد متخصص در طراحی بنر ، با در نظر گرفتن تمامی مواردی که در تعریف بنر وجود دارد ، باید بتوانید تلفیق مناسبی از این عناصر را به شکل یک بنر به مشتریان عرضه کنید.به نکات زیر در طراحی بنر خلاقانه دقت کنید:
    استفاده از محتوای کوتاه
    آن چه که به صورت متنی در قالب بنرخلاقانه به کار برده میشود ، باید کوتاه باشد و کمتر از کلمات کمک بگیریم.
    استفاده از بنر های انیمیشنی
    استفاده از بنر های متحرک یا گیف ، می تواند راهی موثر برای جلب نظر مخاطب باشد.

    دفعات استفاده از انیمیشن
    لوپ های انیمیشن یا به اصطلاح حلقه هایی که به صورت متحرک در بنر خلاقانه استفاده میشوند ، نباید بیشتر از ده تا باشد و باید همیشه تعادل را رعایت کرد. در طراحی بنر ، هدف ایجاد بنری است که نه تنها به خاطر وجود تحرک زیاد در تصاویر برای بازدید کنندگان آزاردهنده نباشد ، بلکه آن ها را به سمت وب سایت جذب کنیم.

    • رضا فراهانی